Programski okvir: IPA II CBC Maarska - Hrvatska Naziv projekta: Cross Marketing Across the Border
Skraeni naziv: CMAB Vodei partner: Sveuilište Pannon iz Nagykanizse, Maarska Hrvatski partner: Regionalna razvojna agencija Slavonije i Baranje
Cilj projekta: Omoguiti širenje marketinških aktivnosti organizatorima manifestacija i festivala na lokalnom podruju, a u svrhu privlaenja više turista; Uspostaviti uspješnu suradnju u preko-graninom podruju; Stvoriti „festivalski image“ odn. „festivalski brend“ u programskom podruju. Projektne aktivnosti: - izrada baze podataka i uspostavljanje „festival marketplace-a“ odn. web stranice na kojoj e se razmjenjivati informacije o dogaanjima - analiza potreba organizatora i voditelja dogaanja - izrada vodia koji e sadravati primjere dobre prakse i „upute“ za uspješno organiziranje dogaanja - zajednika organizacija, brendiranje, marketing i voenje pilot festivala - širenje primjera dobre prakse, stvaranje budue mree i jaanje prekogranine suradnje